Taco buffe

Hej på er!

Ja jo det är sant ikväll blir det taco buffe på Bite Line med mina härlig vänner
A och A. Det ska blir JÄTTE skoj att ha en ät och surr fredag med dom.

                                                        
Sen ska jag i helgen ta mig en funderare hur jag ska äta fram över och hur det
ska bli med min soppa. TACK till alla er som skriver till mig. Det är så kul att
få nån kommentar.

Just nu sitter jag på lunchen och skriver. Julia är med mig på jobbet i dag.
Det har hon sett fram emot hur länge som helst. Morfar ska hämta henne
kl 15.  Jag jobbar till 18 sen blir det bara hem och rigga om.


                 Ha en trevlig fredag allihop........  Stor kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0