SPINNING!!!!!

Jaa hörni..... Känner mig så glad tack vare min kära Ylva. Nu kom namnet oxså
hoppas det är ok. Hon peppar mig så jag kommer igång med denna soppa. I dag
har jag gått med ett gummiband runt  handen. Ja Y du vet varför hihihi.
Det har ju funkat riktigt bra! Tack igen!

Sen kl 16 hörde Hilde av sig ,och vet ni hon lyckades få med mig på spinning i
eftermiddag. Visserligen bara ett 30 minuters pass men så herre jösses va skönt
att vara med på banan igen. Det är verkligen en sport för mig!
                                     

Kul att träffa Cattis en stund hon var här när jag kom från spinningen. Skulle vilja haft
mer tid tillsammans men tyvärr så jobbade hon. Hon hade bara en liten stund över.

I kväll har svärmor och jag haft en tv kväll.....tror det är dax för sängen snart. Jag börjar kl
6 i morron bitti. Efter jobbet ska "syrran" och jag in till stan. Kul med lite shopping!
Jag har en enskid träff med Elisabeth på Xtravaganza kl 14. Pirrigt.....

Nä vi hörs i morron      


Kommentarer
Postat av: Ylva

Klart det är ok med namnet. Så länge inte pnr och efternamn finns där så tror jag väl inte att det ska vara någon fara ler



Vill bara säga att Du vet om att Du är hur välkommen som helst hit till oss och japp Du SKA höra av Dig då det är tufft, men viktigast, även om jag/vi finns där i bakgrunden så är det DU och bara DU som lyckas. Det är DU som är duktig och låter bli alla goda ostbitar, mackor och allt annat som man blir sugen på, för det gör du väl?!!

Använd gummibandet väl nu!! Åsså går du på möte idag så hoppas jag att du får mer insperation av Elisabeth och kan komma igång ordentligt nu! En lång lång omgång utan misslyckanden.

Tänk bara på MÅLET!! Inget annat!

Det är en skittråkigt period i livet då man bara äter soppor, men tänk efteråt vad härligt!!

Om det blir jobbigt skapa delmål i form av belöning och då inte MAT! När du når dina delmål belönar du dig själv med en ny snygg handväska, ett klädesplagg eller bara nya fina blommor till bordet.

Be sambon hjälpa med delmålen om det behövs, man kan behöva lite uppskattning från dom närmaste t ex en blombukett eller ett pressentkort eller nåt då man varit duktig. Sånt inspirerar och gör att man kan fortsätta. LÄSER DU DETTA NU DÅ SAMBO K. LER STORT



Vi kan prata mer sedan, men kämpa på!! Du är jätteduktig och ge inte efter för tankarna utan bara snärta till med gummibandet istället. LER



/Ylva

2008-10-30 @ 10:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0