Soppa time!

Tjena mina trogna läsare......Ja ni nu HAR jag bestämt mig för soppa
och det är tack vare min kära granne Y. Jag kommer att springa hos henne
på kvällarna för att få stöd. Hon eller både hon och hennes sambo är så himla
duktiga. Jag kommer till er när allt känns hopplöst (Typ varje dag)

Känns som att det är dax att komma i gång annars händer ju ingenting med
vikten eller nåt händer väl men absolut ingen nergång. Så nu i kväll laddar jag!!!

Julia har gått hem till Farmor i kväll hon ska sova där i natt, så hon är hemma med
henne och myser i morron.

Åh hörrni va fint det blev med ord språken jag är JÄTTE nöjd. Kan verkligen rekommendera
den hemsidan www.vinyldekor.se . Man kan ju önska typsnitt storlek och ordspråk precis som man vill.
Hon är snabb, trevlig och framför allt billig. Jag kommer snart med bilder.

Här kommer nåt ni kan titta på och längta några dagar till.

                                 

                                                  Kram och Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0