Leverpastej sugen

Har precis kommit hem från en skön kvällsprommis med
min kära svärmor. Vi gick flera kvällar förra vecka oxså.
Kul att ha sällskap. Vi måste ta en sväng vi med Y.

I dag har det gått bra....Blev JÄTTE sugen på leverpastej på
jobbet i dag. Tack M för att du packeterade den!

Känner mig laddad för den här resan neråt....Nu ska jag
kämpa tills jag är klar, kan INTE tänka mig att börja om
igen. Finns inte på min världskarta.

I morron ska jag in och handla min soppa och ställa
mig på vågen. Pirrigt....

Nu ska jag kolla vad skruttan min ska ha på sig i morron
dom ska knäppa kort. Då måste man ju vara lite fin.

                                  Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0