Jaha då har man syndat igen!

Jag var alldeles för trött igår för att skriva. Gårdagen soppa gick bra men det verkar vara
lite varannan dag nu....Känns JÄTTE trist. har ju betalat sååå mycket för xtravaganza kursen.
                                                                      
Men jag gick ju så himla länge på helfart (alltså bara soppa 3ggr per dag) sen blev det tvärnit.
Försöker hitta den gnistan igen, men jag vet inte hur jag ska hitta igen den. Jag vill ju så gärna.
Men du Y kan väl föra över lite energi och vilja till mig. Du är så himla duktig.

På fredag har vi, jag A och A tjejträff på Bite Line....Men herre gud hur ska det gå då?
Känner redan nu att det går inte. Undra om jag ska gå på hel fart på veckorna och äta
middag (riktig mat) på helgerna. Va tror ni om det? Då kanske det blir lättare?! Men då kommer
man ju ur keton fasen (rätta förbränningsfasen).
 
Ja hörni jag vette sjutton hur jag ska göra.....Ska sova på saken. Skriver till er i morron.

                                  Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anne-Charlotte

Jag tycker du har gjort ett jätte jobb. Men jag tycker du blev lurad när du gick på helfart efter jul och tränade så hårt som du gjorde och ändå blevf det så lite i vikten. Jag tror på att du fick i dig förlite då. Jag tror du skall gå på halvfart och fungerar det kan du efter ett tag prova på helfart. Kram Anne-Charlotte

2008-10-15 @ 16:11:54
Postat av: Ylva

Jamen om jag bara på något jäkla vis skulle kunna föra över lite energi så inte mig emot. Tyvärr måste jag nog göra Dig besviken för jag hade en tokdålig dag i tisdags pga ett misslyckat möte på du vet vart. och det ledde till att jag helt enkelt inte orkade bry mig. Är ut ketosen nu jag å, jag som bara hade 10 kilo kvar. sucka Börjar fundera på om jag får se mig i himlen efter dessa sista 10 kg. Visst, jag är jättenöjd med mina kg jag gått ner, men jag vill ju gå ner dessa 10 å!

Ja ja har ju börjat igen igår nu så....kämpar på!



/Y

2008-10-16 @ 11:07:32
Postat av: Sara

Jag tycker att du ska gå å halv fart nu, soppa på veckorna och unna dig på helgen för att orka och för att inte bryta ner dig själv helt.

Försök att få med dig någon till etic så kanske det blir roligare att åka och träna sen så kan du känna att du är värd att unna dig på helgen... sen så beror det väl lite på vad man äter.. kan du inte köra GI istället då? då får man ju äta massor!! =)

Kram

2008-10-16 @ 11:27:08
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Cattis Nordin

Hur du håller på spelar ingen roll du är i alla fall bäst, du är så himla duktig när du kommer i gång och jag tror det vart för mycke för dig förra gången du höll på. På måndag tänker jag börja med någon dryck också! Ta det lilla lugna du så ska du se att allt ordnar sig till slut. KRAAAAAAM

2008-10-16 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0