Drakborgen

Ja på drakborgen där hamnade vi i dag med J och hennes 3 barn.
Jag tycker hon är otrolig som hittar på så mycket med 3 st. 
Kul att träffas! Vi pratade om allt möjligt.... Vi surrade bla om våran mat
hon är oxså i soppa svängen. Kul att träffa en kollega "fniss".
 

Efter det sprang vi in en sväng och köpte lite ljus på Ikea.
For sen hem för Farmor hade gjort god middag för dom som har
turen och få äta. Sen tog Farmor och jag en lite prommis.

Pratade med syrran i kväll det har varit tomt utan henne hon
har varit på nå hund tjosan i helgen. men nu blir det väl som
vanligt igen. Skönt!

     Vi hörs i morron   Kram och Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Hilde

Hej Vännen!

ville bara tala om att jag har varit inne och kollat läget L hoppas jag har skrevet på rätt ställe nu.....

Duktig du som kämpar på... Kram Hilde

2008-10-13 @ 19:27:30
Postat av: SARA

Nu är du dålig på att uppdatera!! men annars är du duktig.. inte jag jag har nyss skickar Jonas på affären för godis?!! =( syns i mörra..kram

2008-10-14 @ 17:56:35
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0