Äcklig soppa kvar

Tjena!
Skulle behöva sova men känner att jag måste skriva några rader.

I dag hade vi planeringsdag på jobbet så när alla jätte gulligt
trava upp på FH och åt lunch satte jag mig lydigt i p-rummet med min soppa.
For ner till Pappa en sväng. Sen när alla kom tillbaka var jag såå nöjd med mig själv.
Fick höra att lunchen på FH var inte en sån där jätte höjdare.

Känns lite jobbigt i dag har inga goda soppor kvar, ska in och handla på onsdag.
Ska även kolla vågen där inne då.....så man får se vad som hänt sen sist. Har inte varit där
sen April enligt mina anteckningar...men kan det verkligen stämma??? Ja jag får höra
på onsdag....Spännande.   

                               Nu ska jag glutta lite på tv.....Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Eva

Som jag sa igår, ingen som varit överviktig vet och kan förstå kampen. Varje sekund på dagen gäller det att låta bli att ÄTA fel. Bragdmedaljen skulle gå till alla som kämpar och kämpar tänk vad många som aldrig lyckas nånsin. Men det kommer DU att göra för vi ska kämpa tillsammans.Hörs snart!!Kramizar Eva

2008-10-07 @ 10:14:41
Postat av: Ylva

Bra jobbat!!

Du missade säkert inget när du åt Din soppa istället för att äta på FH. Och promenera vet jag ju att du är jätteduktig med.

Kom över till mig ikväll du och fyll på med lite godare soppor så kanske suget efter annat blir lite mindre.



Kramis och kämpa på!!



/Grannen

2008-10-07 @ 12:36:55
Postat av: Helena

Jag tycker du gör det bra som tar upp kampen igen och aldrig ger upp, du är en riktig fighter. JAg ska stödja dig i kampen så gott det går=)

2008-10-07 @ 21:15:42
Postat av: Marielle

Nu hittade jag hit! Jag höll på i evigheter innan jag fick till de, man måste skriva in massa koder osv. när man gör designen på bloggen. Jag höll på en hel dag första gången jag försökte fixa min blogg :) Lite svårt att förklara hur man gör, jag har inte jätte bra koll på hur jag gjorde de :)

2008-10-07 @ 21:35:36
URL: http://maariellee.blogg.se/
Postat av: mikaelam

Hejsan, jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett super fint halsband! Kika gärna in =)

2008-10-07 @ 21:36:53
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0