7 kg upp

Hej....
Ja det känns inte så kul att skriva nu, men ja ja det är ju sanningen.

Hade gått upp i vikt har varit in på XV på vägning. Men jag visste ju
att jag gått upp frågan vara bara hur mycket??!!!
Som sagt jag har 7 kg och kämpa ner innan jag står som i våras. Ja nu är det nya tag!

Jag vet ju själv hur mycket jag åt på semestern. Det är ju bra att få det bekräftat.
Man blir ju bara mera peppad.

Nu ska jag förbereda med kläder inför morron dagen börjar kl 6. 
Känns onödigt tidigt. Men det är ju skönt att sluta 13.

Ska till frissan och slänga i några bruna slingor, har ju nyss varit där men jag
tyckte det blev lite väl mörkt. Men jag går till världens bästa frissa så det skulle
hon fixa i morron.

                                       Sov sött    //  Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej! det där fixar skulle också börja men hon bara funskar hela tiden :) ha en mysig torsdag morgon på jobbet!

2008-10-09 @ 06:58:41
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/
Postat av: Ylva

Alltså jag måste säga att jag är imponerad. Du är verkligen laddad. ler Keep going girl!!!

Jättebra med promisarna. Hänger gärna på någon kväll.

Ha det gott!!

2008-10-09 @ 08:23:53
Postat av: Helena

Det är bra att du har en sån positiv inställning ändå, keep on walking=)

2008-10-09 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0