Vilken helg!

Åh men vilken helg!!

I går var vi ju ut och firade Anne-Charlotte som fyllt 40, och Märta 30.
Jätte GRATTIS till er.

Vi var på O´Learys i stan och åt mat och bowlade. Vi hade jätte trevligt!!!  Tyckte bara
att det var lite dålig struktur på ordningen där??  Men men vi hade kul och det är väl huvudsaken.
A-C och Märta fick ta en match mot varann och den som vann fick ett fint herdespris.


Här ser ni vinnaren och tröstpris till tvåan. Ni var super duktiga!!

I kväll har jag varit på tjejfest på gatan. Har precis kommit hem, lite för tidigt kanske.
Super trevligt med underbar sång med pipiga röster....Hur kul som helst!!!
Jag skulle hem och slå på en maskin och packa lite. För i morron bitti åker vi buss jag
och Kenth till Elstockholmo för att den ta Cinderella färjan. Hoppas man får köpa
en drink av baren Håkan. Julia är hos Momma och Letta och har det bra hon.

Kommer med bilder från färjan........ Har massa bilder både sen fredag och lördag, men jag
vågar inte lägga ut dom utan tillåtelse : ) Bara på A-C och Märta!!

                            Kram o Natti Natti

Kommentarer
Postat av: SARAW

Hoppas ni får trevligt på båten!! jag vill ha alla bilder ifrån fredagen när du kommer hem ;) hare bäst!! kram

2009-05-10 @ 17:18:47
Postat av: Anonym

Jisses vad du röjer! :) 3 dagar i rad!! Vill gärna se alla bilderna sen jag med...! Kraaam Cattis E

2009-05-11 @ 09:07:02
Postat av: anne-Charlotte

Tjena tjejen!

Man kan inte se på kortet vem som är 40. :-)

Tack för en trevlig firande av mig. Förstår att det var du och Jenny som stod för planerandet.

Kram A-C

2009-05-12 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0