Brasan : )

Hej på er!!

Hoppas allt är bra , och att ni haft en trevlig valborg, det hade alla
fall vi. Det var inte lika kallt i år som det brukar. Det brukar ju ALLTID
vara super kallt på sista april.


Här är en bild på brasan som tändes i Bergeforsen på bsk. Det rök som bara den!!



Julia hon hamnade på kusin Ingemars axlar. Där sitter hon gärna : )
Brandkåren var där och visade upp sig. Kul för barnen.
Sen for vi hem hit och åt gott.

Hur som helst med soppan går det himla bra vissa dar och mindre bra
andra dar. Men jag kommer igen ska ni se : )

Nu ska jag gå ut i solen en stund till, va tror ni om det??




Det här kortet är det som knäpptes på 6 års på skolan, hade lovat att sätta in det här : )
Det blänker lite av blixten.

Ja hörrni vi hörs i gen. Trevlig lördag på er!!    Kram



Kommentarer
Postat av: Antigone38

Hej!

Wow vilken Majbrasa!!



Tack för ditt besök i min blogg! Kul med nya "ansikten"!

Du är välkommen tbx och får gärna maila mig också om du vill!

Hur länge har du hållt på XV nu?

Ge dig inte, har man hållt på länge är det knas att ge upp.... vi är ett gäng som sporrar varandra- man behöver verkligen det emellanåt.

Ha en fin söndag!



Kram

Lina

2009-05-03 @ 12:07:14
URL: http://www.antigone38.wordpress.com
Postat av: Maria

Igång igen ;-) ...eller på fredag rättare sagt.

2009-05-03 @ 14:08:36
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken vacker tjej du har A-L!!! /Cattis E

2009-05-03 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0