Åh vilken dag!

Vägningen i morse var otroligt kul!!!  Hade gått ner 4,8 på en vecka.

Det kändes ju otroligt peppande. Nu har jag även en nära
underbar vän som skrev in sig på Cambridge kuren i går kväll.
Nu kan vi peppa varann. Hon började i dag. Jag känner mig
verkligen supper laddad!! Jätte kul med nån som kör samma
variant (soppa fast olika sorter).  Det som är värst är nog
lukten som kommer ur munnen på mig. Ska köpa SB 12
i morron, det är nog det ända som hjälper : ).

Vet ni Julias kusin Susanne och hennes kille Andreas fick en
underbar liten dotter i morse. Hon vägde 3905 och 51 lång.
Julia och jag var ju bara tvungen att fara in och snusa
lite på henne. Mums va hon lukta gott och var vacker som en dag!


Har ni sett vilken sötnos!


Lilla stolta Julia håller i henne en liten stund. Hon blev trött i armarna. Lill bäsen
har inget namn än.



Här är dom stolta föräldrarna!  Super GRATTIS till er!

Nu ska jag ta och krypa till kojs tur att det är studiedag i morron så jag
börjar inte förrän kl 11. Julia ska vara hos Farmor då......Hon längtar.

                   Natti natti på er alla

Kommentarer
Postat av: Marielle

WOOOOW 4.8 kg GRATTIS ANNA-LENA! Ååå va peppad jag blir.. jag ska väga mig på onsdag så, jag går hos henne på björneborgsgatan :)

2009-03-31 @ 00:10:31
URL: http://maariellee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis grattis darling! Vad bra med en kick nu innan vårtime!! Kämpa på!! /Cattis E

2009-03-31 @ 19:49:40
Postat av: Maria

Vad bra du är !!! WOW, är verkligen impad. Själv flötar jag på igen men ska börja med nån super-duper-bantning (finns det nån sån ??) på måndag. Hört den förut S ?? Kram på dig

2009-03-31 @ 20:56:43
Postat av: Vicky

Härligt resultat!! Vad roligt att höra att du är sååå peppad :)

2009-03-31 @ 21:57:47
Postat av: Marielle

Ja jag förstod att du menade de, tack så jätte mycke :) Ikväll blir de vägning, tjoho! :)

2009-04-01 @ 11:59:25
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0