Helgen

Oj nu har jag inte skrivit sen i torsdags. Skärpning!!

Jag vår helg har varit ganska lugn, i fredags så var det
tyvärr alldeles för lungt hemma. Julia sov över hos en kompis.
Så vi fick mysa med varann. Ja det är ju inte helt fel heller : )

På lördag kväll var det Robinson för hela slanten. Jag hade längtat
till det skulle börja. Vet ni jag tyckte faktiskt synd om dom den här
gången.....Vilket himla träsk.


Detta ser inte ut som ett träsk men det var ju vad dom bodde i stackarna....
Hoppas det blir bättre.

I går var vi upp till Jenny och Alice och kolla på dom otroligt gulliga
kanin ungarna. Lägger ut bilder på dom när jag tömt kameran. Dom var super söta!

Efter kanin besöket skjutsade jag gumman på dansen på etic sen for jag och hämta
"syrran" för att sen göra ett Birsta besök. Hittade fakiskt lite smått och gott där!

Nu ska jag och gumman hitta på nåt. Slutade 13 i dag,,,,, himla skönt!
  
                                     Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

1.2 kg gick jag ner förra veckan :) tjoho, nu är jag 4 kg lättare sen jag börja!

2009-03-23 @ 18:27:11
URL: http://maariellee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla tragiskt med träsk...fick nästan ångest bara av att titta på programmet...hualigen...

Cattis E

2009-03-23 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0