Lördags mys

Åh vilken härlig lördag. Jag, gumman och Morfar for till skidspåret så
gumman kunde åka skidor. Jag känner att jag vill få tag i nå billigt par,
gillar inte skidåkning men vill åka med henne.



Lill skruttan är verkligen jätte duktig att åka.



Titta här då toka på hockey taket. Ingen säkerts lina på sig.
Jag skulle heller dött än varit där och skottat.

Vi hade även fika med oss till spåret. Kalas mysigt!
Kenth han tog en liten skoter sväng med grabbarna.

När vi kom hem byggde vi en fin snölykta som lyser så fint nu plus att vi
fick till en snygg snö gubbe.



Gulligt par va?

Till middag bjöd vi hit brorsan på god kycklig. Sen slutade kvällen med
melodifestivalen. Jag är nog ganska nöjd med den. Ni då?

Nu ska jag tillbaka till soffläge en stund till.     Ha det gott 

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Hej! Jag har missat melodifestivalen helt i år!! Jag som oxå brukar följa! Såg lite av första programmet...Har varit på galej varje helg..INTE likt mig..men alla fyller ju jämt i år :-)

Vem har varit bäst tycker du då? Många bra? Kram

2009-03-08 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0