Hosta hosta hosta

Ja här hostas det vidare. Gumman hosta i går kväll så hon
spydde stackarn. Kenth har haft kontakt med vårdcentralen i dag.
Fick en annan host medicin, får se om det hjälper??!!
Man tycker ju sååå himla synd om henne. I morron är det min
tur att va hemma. Kenth har ju varit hemma sen i torsdags
med henne. Vi får ha en mysdag i morron jag & gummsan.

Just nu är Kenth på kurs på jobbet gumman sitter i bad karet och
jag sitter här. Väntar på Familjen annorlunda i kväll, tycker det
är ett charmigt program. A-C och jag pratade om dom på
jobbet i dag, speciellt familjen med 10 barn. Tycker dom verkar
så mysig och Pappan i familjen verkar ju fil bunks lugn.


Tänk vilket liv med en sån familj. Inte en lugn stund så långt ögat når : )

Nu ska jag ta och dammsuga, och plocka undan lite innan tv:n.

                 Vi hörs   Kram

Kommentarer
Postat av: Hilde

ÅÅÅ jag håller med, Tycker om "familjen annorlunda" jag med, speciellt den familjen som du nämnde ovan. Klart jag tillhör väl också en sånn familj.. L lite annorlunda... Men I like it.....

Är också hemma och vabbar i dag... Tycker det inte har varit nåt annat än sjukdommar sedan jul...

Men då är vi väl friska resten av året, man gör helt enkelt klart allt nu.



Kram och krya på er...

2009-03-17 @ 09:38:27
Postat av: Anonym

Hoppas hon fick en bra medicin som hjälper! Kram /Cattis E

2009-03-17 @ 11:47:32
Postat av: Maja

Jag gillar dom också.

Jag är ensambarn så jag har alltid varit avundsjuk på storfamiljer. Nu har jag tre egna + en bonus och det är tillräckligt tror jag;) Hoppas hon kryar på sej kram kram

2009-03-17 @ 17:12:30
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0