ARG

Fatta va sur man blir.....Vi gjorde en tripp till paradisbadet i dag.
Julia hon var så glad så hon nästa grina i går när vi berättade att vi 3 + Farmor
och kusin Ingemar skulle dit.....
Vi gjorde ordning en massa gott till matsäck........När vi skulle betala parkeringspengar
kom en familj och fråga om vi skulle bada.....För då behövde vi inte betala parkering
för badet var stängt???!!!   VA sa jag det är inte möjligt......Dom har stängt för underhåll.

Kollar man på deras hemsida vilket jag gjorde i går så kan man inte direkt se att
det skulle vara stängt. Jag kollade mest priser och om dom öppnade 10 eller 11.
Jag tycker att dom med STORA röda bokstäver skulle ha skrivit STÄNGT!!! 
Inte driftstpp med små bokstäver....Kolla får ni se......

Man blev ju så otroligt lessen för Julia skull....... Sen blev jag sååå
himla ARG på dom som gjort hemsidan.

Vi for till Höga Kusten bron och hade picknick i stället......

När vi kom hem gick gumman till en kompis, Kenth klippte gräsmattan och jag putsade fönster och
bytte gardiner i 3 rum. Här kommer en bild på mina nya gardiner i köket...Va tycks?



Här kommer en liten bild på lill gumman i dag!



Nu ska jag måla naglarna sen sussa.....Natti natti   : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev i köket. Lillgumman är alltid jättehärlig go och glad Puss o kram.

2009-06-14 @ 11:49:34
Postat av: Malin

Vad fint det blev, superfina gardiner!!

2009-06-14 @ 18:58:53
Postat av: Anonym

A HA

2013-03-10 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0