Yes!!! Lössen borta

Ja ni det blev ett himla stå hej med dessa löss.
Det är ju himla äckligt men va ska man göra det är ju bara gilla läget.

I går mitt på dan när jag kollade skruttan så lyckades jag hitta en
enda liten en som fortfarande levde. Det står att lever den nån ett dygn
efter behandlingen så ska man behandla igen. Jag ringde och rådfrågade
en jätte trevlig tjej på apoteket. Undrade om man verkligen skulle behandla med
detta starka medel när jag bara hittade en. Men det skulle vi. Då fick vi vänta till
kvällen, annars skulle det ju ha blivit duschning mitt i natta. Det ska ju sköljas ur
efter 12 timmar. Så hon sov med det och vi sköljde ur i morse.
Nu har jag kollat och kollat och ÄNTLIGEN ser det ut att vara tomt!

Kenth och jag höll på kolla ihjäl varandra i går. Det kliara ju av bara tanken....Eller hur
det kanske till och med har kliat på er som bara läser om det.

I eftermiddag ska jag och gumman till Mamma och mysa. Hon är ensam hemma.
Letta är på sjukhuset han har operarat sitt knä. Så vi åker dit och sover över.
Det blir en mys fredag. Kenth han får mysa hemma med sig själv, så kommar vi hem
ångandes i morron. han fyller ju 35 på måndag så då är det dax för kalas.

Här kommer en bild av en lusfri söt tjej!! Med sina lockar som är tebax!


Ha en trevlig helg för det ska vi ha!!      Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Ha så mysigt hos mammsen! kram på er!

2009-01-16 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0