Rosor

Ja du Vicky jag håller nog med dig, det är lite svårt att låta bli
att ställa sig på vågen. Klev upp på den i morse åh då var det -5
gissa om jag blev nå glad!!

Jobbade till 15 idag, hämtade gumman på skolan hon tog med en
kompis hem. Tjejerna följde med på etic så jag fick köra ett tok
svettigt pass i eftermiddag. Kul att "syrran" hann komma. Det trodde jag inte.

Nu väntar Let´s Dance. Jag ringde hit Farmor så jag har sällskap till det.
Kenth är ute på en skoter tur. Julia har kompisen kvar hon ska sova över här.

Å vet ni my lover han kom hem med 3 röda rosor idag!! Vaa är han inte underbar?


Sen kom gulliga Farmor med tulpaner. Hon har sovit här så mycket sa hon. Men lilla gumman
hon vet att hon får sova här så mycket hon vill.

Nu börjar tv:n        Puss på er

Kommentarer
Postat av: Saaraaaa

ååå va snällt! tycker min karl borde köpa hem blommor till mig också =)

2009-01-30 @ 20:17:23
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Maja

vilken kvinna vill inte ha blommor ? ;D

hej annalena föresten :D maja - vikarie på dagiset . kommer du ihåg mig ? =)

2009-01-31 @ 18:12:39
URL: http://saramajalinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0