En ny tjej!

Glömde berätta att vi var faktiskt ner och sola i Vivsta
i förrgår, åh herre gud va varmt det var. Kenth som aldrig bränner
sig blev som en tomat i ansiktet.


Men det är faktiskt rent och snyggt där.

Ja nu har man klarat dag 2 Halleluja!! Känns bra i dag förrutom på
kvällen då kom en d-lsk huvudvärk ångandes. Så ont i huvve
så det känns som att jag snart får panik. Jag och svärmor gick på
en lite prommis det var skönt men nu tror jag det bli en tidig kväll.

Innan prommisen for jag och Julia till världens bästa frissa (förrutom Cattis då)
Första gången för Julia att sitta i en frisör stol. Hon hade bestämt sig
för att klippa sig kort. Jag tänkte jag hon får bestämma helt själv.


Här börjar Mia på Mias Arena i Tallnäs första klipp tagen.



Här hade hon klippt av mer än 1 dm. Jag tyckte att det var bra. Mia kammade till
håret då säger skruttan - Kan du inte klippa lite till?
Ja då blev det ännu kortare.
När det var klart kom nästa fråga - Vill du ha rakt eller lockigt? Det hade jag nog
kunnat svara på.  - RAKT!



Här är det underbara resultatet. Gumman var SUPER nöjd!
Speglade sig som bara den när vi kom hem.
Hon vill inte duscha eller bada nu, för då blir det lockigt sa hon.

När vi kom in genom dörren hemma sa Kenth ingenting....Han vart nog
chockad. Han vill ju att vi ska ha riktigt långt hår både jag och gumman.

Hon blev ju sååå himla olik sig. Kort och rakt. men hon var mer än nöjd!

Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund. Innan det är dax att sussa.

                                              Vi hörs nåt mer   Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå hon blev jättefin ju. Hon är så otroligt bedårande söt =) Hörru jag har länkat till dig från min blogg. Hoppas det är okej, annars tar jag bort det =) Ha en härlig dag. Kram från Maria

2009-01-09 @ 09:44:12
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Cattis

Det vart super fint, håret ser mycket friskare ut nu och hälsa kebbe att det växer ut igen, det var ju roligt för henne att gå till en riktig frissa det brukar barn gilla.Ja vi är inne på dag tre och det är -4.1kg på vågen för mig, man blir så himla glad. Puss på dig my darling

2009-01-09 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0