Tror jag dör av spinningen!

I morsen gjorde jag och A-C ett besök med tjejerna på Baldershov
för att testa gymnastik. Dom tyckte det var super skoj men A-C och jag
vet inte riktigt vad vi tyckte....Vi får nog fundera lite på det??!!

När vi kom hem åt gumman lunch sen ut och lekte med grannen. Jag var så
fruktansvärt sugen på nåt. Fanns lite gott i skålen i rummet sen i går.....
Men fatta jag stog emot!!!  Grattis kan man säga!

På eftermiddan for jag och gumman bort och grattade Sara som fyllde 13 den 15/1
men det var ju då vi var i lustagen. Kenth följde tyvärr inte med, han har såå himla ont
i halsen, åsså är han ju karl......Är det fler som blir less när eran karl är sjuk?
Jag kan bli galen......Fyyy så dålig dom blir. Hade inte lust att fara från Furudal för det
var så mysigt där!!!  Men  vi träffas i morron igen syrran och jag, hon ska med och spinna då.
Sen ska hon följa med hem hit.

Jag for på spinning kl 17 det var 30 minuter men det var nog tamme fan ett av dom värsta pass
jag varit på....... Det var helt fullt på passet! Nu ska jag ta en dusch sen lägga skruttan!!
                                  
Så här lackade svetten under passets gång........

Hon spelar guitar hero med morbror Peter nu. Kul!!


                                                Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0