Skoter utflykt

I går lördag var jag "syrran" och Anne-Charlotte på bröllopsmässa.
Vi träffade även Anna och Alva där.
Det var jätte mycket fint. Ja man skulle ju ljuga om man sa att man inte
blir sugen att gifta sig. Men ska man vänta på frieri lär man ju få
vänta ihjäl sig.


Underhållning av Martin Häggström och Anna Hanning



Efter mässan var vi hos Mamma och Letta. Vi fira Peter och Kenth som båda fyllt år.
Sen hem till tv:n för att se körslaget. Det var en bra kör som vann tyckte jag.

I dag tog vi en hej dundrandes tur på skotern. For till våffelstugan. Har suttit på en skoter sadel
som är gjord för en, jag kan lova er att jag har hoppat. Vi har åkt ca 6 mil i denna kyla.
Men det gick faktiskt ganska bra med kylan det var värre med alla gupp.
Vet ni jag hade över 12 000 steg på stegmätaren det är inte illa när man "bara" suttit
på en sadel. Det var vi tre och Cattis Janne Amanda och Andreas.


Julia i skoter pulkan. Hon åkte där en stund, sen med Andreas. Blev för kallt i pulkan.



Julia äter våfflor i våffel stugan.



Gumman och jag på väg på en egen lite tur. Julia fick gasa lite det var ju en höjdare!



Vacker bild!

Nu ska jag gå och mysa med skruttan en liten stund innan duschning.

Trodde jag skulle hinna på spinning kl 17,men tyvärr...... Får cykla i morron
kväll 18,20 i stället.

                                                  Kram på er


Kommentarer
Postat av: Saara

åhh va kul att åka skoter!! =) syns på onsdag!! pösss

2009-02-02 @ 18:58:48
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0