Påsken

Ja visst......Nu är det bara att bita i hop, skrev jag före påsk....men det var inte så lätt.
Jag bestämde mig för att äta i påsk för att inte fuska : )
Det kändes bättre....hade väl i bakhuvet att det skulle misslyckas
om jag gick på bara soppa. Man skulle ha gjort som dom sa på
Xtravaganza...gå ner det ni ska på helfart, för börjar man äta en gång
så är det svårt att göra det igen. Och det kan jag LOVA att det är det.
Man vill så gärna men det är så d-la svårt. Men jag kommer med nya
krafter efter påsk. Trots allt fuskande så har jag INTE gett upp.

I går var Cattis Janne och Amanda här på middag. Mysigt med god mat
och Robinson på kvällen : )

I dag har Mamma Letta och min Morfar varit här på mat. Peter kom han med
fast lite senare. Vi har även varit hundvakt åt underbara Goliat i dag.


Här är en bild från prommisen : )

Efter maten ville gumman cykla. Det gick inte så värst bra. Hon hann nästan bara upp på
cykeln så tippade hon omkull. Jag har inte så värst mycke tålamod va gäller sånt. Tur att Kenth
oxså kom ut. Hon cykla och grät om vartannat. Hon tyckte cykeln var för stor ja det var det
ena med det tredje. Vi får prova igen i morron.


Här är en bild innan hon drog i väg. Då var hon JÄTTE lycklig. Värre blev de sen.

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan en stund. Julia och Kenth for till Cattis på en klippning.
Du ska veta gumman va vi tycker du är gullig och snäll som frisserar dom!! Tusen tack!!

                                              Kram på er alla!! Hoppas ni haft en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Maja

Klart du klarar att ta nya tag. Du fixar det!!

2009-04-12 @ 21:09:23
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0