Längtar

I går åkte Sara med in på vip kväll på Kappahl. Där hade jag bestämt
med Mamma, vi strosa runt lite. Köpte en jätte fin blus och fick ett par
jeans i tidig påsk present av gulliga Mamma. Kul med lite nytt.
Hittade även lite sommar kläder till gumman.

Efter jobbet idag hämta jag skruttan sen hem och bytte om och ner på
spinning. Efter det träffa jag svärmor i Vivsta på en liten sol sväng.

Senare på kvällen gick gumman till en kompis och skulle sova över där.
Kenth hade Janne här som hjälpte han och fodra runt ett fönster.
Jag tog och vandra bort till svärmor och kolla på Talang med henne, sen såg
vi Berg flyttar in. Kul avsnitt i kväll med Pernilla Wahlgren.


Det var meningen att vi skulle på Scotts i kväll eller meningen det var nog
nästan bestämt. Men så blev inte fallet. Jag var jätte sugen men men.

Det går riktigt bra med soppan är på dag 12 nu. Kul med vägning snart : )
Det börjar kännas nu att nåt alla fall har hänt.  Nu kör vi på vännen i Forsmon : )

Nu ska vi krypa ner under täcket....... Det är sååå tomt utan Julia man längtar
längtar och längtar efter henne.

                                       Vi hörs    Puss på er

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej ja visst är det snyggt med svart/vitt,gillar såna kort ja. näe men vi vet inget än om kaninerna men kanske till veckan,veterinären hade så ont om tid så jag skulle få ringa igen. det var ju inte akut så jag ville inte ta upp tid för henne då.men dom är ju skitgo nu,systeryster pratar med dom varje dag:)

2009-04-05 @ 17:06:40
Postat av: Maja

Jag kolla deockså Bergs program

Hur går det med kilona, det låter som du har chans att lyckas riktigt bra så flitig som du är.

2009-04-06 @ 10:40:26
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0