Åt lite

Ja som sagt det var 2 kalas för Jullan i helgen...men hon klaga
inte. Det är nog bland det bästa som finns det att gå på kalas : )

Jag har alla fall ätit lite i helgen. Men det SKA jag INTE göra i påsk
har jag bestämt. En gång får räcka. Nu är det bara bita i hop.
Hade bestämt mig för att äta lite men fick ändå lite dåligt samvete...konstigt.
Ja hur som helst var jag tvungen att slänga mig ner på spinnig.
Hade lust att spinna i kväll med, men min käre sambo är där nu.
Får se om jag tar en prommis när han kommer hem. Det beror
på vädret. Alldeles nyss så snöa det otroligt STORA snö flingor.
                                      

Känner mig dööö less på snön. Det enda som är bra med att våren dröjjer är
att jag hinner gå ner några kilo mer. Eftersom jag åt lite i helgen så spar jag
några dagar med vägningen. Men förra gången hade jag gått ner 4,8!!

I kväll är det sista avsnittet på Annorlunda Familjer......Trist att det slutar : (

Nu ropar gumman och vill upp ur badkaret.......

                         Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Men jaa, jag vill inte heller att det programmet ska sluta. Riktigt kul att få följa familjerna.

Hoppas du får en fin dag

2009-04-08 @ 11:05:06
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Men GRATTIS !! SHIT 4,8 kilo du är ju hel duktig klart du kan unna dig äta då! Å håller med, vill INTE ha mer snö! USCH GLAD PÅSK FRÅN OSS TILL ER

2009-04-08 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0