God Jul

I går hade jag och "Syrran" en hel dagars shopping eller hel och hel.
Jag hämtade henne vid 15 tiden vi brassa då in till stan. Sen blev det Birsta
för hela slanten. Det är ju så kul att klämma och känna på alla saker.

Det sista som var öppet var Ica maxi så där var vi tills stängning. Kom ut därifrån
kl 22,17. Ja ni tycker väl att man är helt galen.....Men vi har sååå himla kul när
vi är ute.

Ja jag kan ju berätta att Faster Eva köpte smink till Julia i julklapp. Det kom hon bort
med i kväll och gav henne. Åh dom hade nå så otroligt kul med detta smink. Ja ni kan
ju se själv hur vacker Eva blev!


Det var sånt hallå när hon skulle hem...ja ni skulle ha sett och hört dom.

Nu är det mesta fixat inför Julafton...men herre gud den är ju nu!

Ha en Jätte God Jul allihopa!

Nu ska jag sussa. Lill gumman sover., svärmor ligger och läser vännen ser på tv.


                         Kram allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0