Åh vilken toppen dag!

I går var det verkligen en rolig dag. Julia och jag for på Birsta City
för att se idolerna våra. Det var otroligt mycke folk och svårt att se nåt.
Men gumman var nöjd och det är ju huvudsaken. Hon diggar Alice och
jag Kevin. Vi köpte Idol skivan och fick fina autografer på den.





Dom var otroligt duktig. Efter det träffade vi Cattis och Amanda dom var där för att
se Danny kl 15,30 men vi skulle på middag så vi for. Men före det hann vi på ett
besök på Mc Donalds. Hörde sen att Amanda hade blivit kär. Hon hade turen att bli fotad
med Danny!

Ja sen gick resan till Västansjö till Lena Christian Regina och Wilmer.
Där var det GOD mat och efterrätt och slutligen en jätte smarrig ost tårta.
Vi spelade Wii spel där. Det var otroligt kul!!! Oj oj oj , ja det är verkligen nåt för hela familjen!


Guitar hero

Här är det boxning för hela slanten

Kenth parerar för en smäll

Här är kökspersonalen

Ja vi hade verkligen en toppen trevlig kväll! Tack Lena och Christian.
Åh tjejerna hade oxså super skoj!

Vi kom hem sent så det blev en rejäl sov morron i morse.
Nu är Julia och shoppar med Morfar på birsta. Kenth går runt och surrar om att åka
och köpa ett wii spel och jag sitter här.

Ja vi får väl se vad som händer och fötter.

Ha de så bra allihopa. Kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0